onsdag 28 februari 2018

Tack och hej februari

Mina fokuseringar för februari gick ganska bra. Punkt ett jobbar jag stenhårt på, tränar troget med Your Coach en gång per vecka, simmar en gång i veckan, försöker verkligen att följa mitt träningsprogram minst två gånger per vecka men alltså de där knipisarna är nog verkligen svåra att hinna med! Gör ändå mitt bästa med dem också. Så det löper något så när. Men alltså den där vardagsmotionen har nog helt uteblivit, vädret är minus tusen grader för alla under en meter och den äldre av en-meterstyperna så vägrar ju hädanefter att sitta i vagnen så att....Punkt två gick jag hårt ut med i början av månaden. Alla tre sakerna, varje dag tillämpades någon av dem. Men sen kom livet mellan och allt det här evighetsjobbet på hemmaplan sög all mysmust ur mig. Trots att det är vad som ger mig energi och fyller på reserverna. Men den där tiden, var kan en köpa mer sådan?!? Punkt tre ordar jag inget mer om. Har absolut inte funnits på kartan den här månaden.

Trots den isande kylan har februari varit en sådan FIN månad!! Även om jag inte kunnat vara ute med kidsen har jag vissa dagar smygit ut en stund själv då de sovit. Och så har jag jobbat i medeltal en dag per vecka, gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar