söndag 7 januari 2018

Januari

Januari är på gång. Vi är hemma i vardagen och det rullar på. Januari brukar vara en skön månad utan så många måsten. Mest chill efter jul- och nyårshelgerna. Jag har bestämt att hela våren skall vara chill för vår del. Njuta av sista tiden hemma, försöka träffa vänner och mest göra sånt jag tycker om. 
Behöver ändå ha något att fokusera på och sträva efter. Inga nyårslöften här, tycker de är lite passé och hur många orkar nu sen hålla dem?!? Egentligen...Men något behöver jag ju ha att fundera på också. 


Mina mål för januari är följande
  • Inget godis, färskbulla eller vin. Slutsnaskat helt enkelt! Vi skall på bröllop i slutet av månaden och tills dess är det stopp med sött och gott. 
  • Sortera foton från 2017 och beställa en fotobok. Alltså att det kan räcka länge!
  • Göra något åt vår stackars klädskrubb. Jag får en mindre hjärnblödning varje gång jag skall klä på mig, eller föra in rentvätt. 
Och det räcker för den här månaden. Måste ju som sagt hinna chilla också. 




Alltså det är helt omöjligt att få de här hoppetossorna stilla och i fokus samtidigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar