fredag 12 januari 2018

Frukostsällskapet

I give you; Dagens frukostsällskap



I matchande outfit. Jag som inte skulle börja klä mina barn i matchande kläder. Men herreguud så sött det är! (Fast om jag ännu börjar match mina egna kläder till så kan ju någon vänlig själ harkla till, då har det gått för långt!). 
Den observante noterar att den ena fyller ut sin tunika lite mer än den andre. De har nu storlekarna 86 och 92 på sina tunikor. En av dem väger 400g mer än den andre. Bortsett från längden och utseendet har jag tvillingar. Typ. Snart har de samma storlek på kläderna, åtminstone för en tid. Kan ju hända att den ena spurtar om den andra så småningom. 

Nu skall jag packa in mitt entourage i bilen och styra kosan mot öppna dagklubben. Jag tvättade håret igår och hittade mascaran i morse, känner mig nästan som en människa igen. 

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig i dethär med matchande kläder; sade också samma sak när mina var små, men nog hade de allt matchande kläder alltid.
    Hade nämligen själv "leidon" när jag och syrran nästan alltid hade likadana kläder och hade tydligen klargjort för mamma att sånt ska inte jag börja med. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det. Man skall aldrig säga aldrig för det är så lång tid 😄

      Radera