måndag 3 april 2017

Fluff till mina töser

Ända sedan före jag blev gravid har dessa skönheter ploppat upp på diverse sociala medier. Och de är ju bara för gudomligt fina! Önskade så att min magkänsla skulle vara rätt då jag väntade Tindra så jag skulle få skaffa en. Nå till hennes dop och första jul skulle jag ju beställa en då. De var slut...Till hennes 1-årskalas och fotografering tog jag nya tag. De var slut...Till hennes andra jul försökte jag tredje gången gillt och de var slut då också! När jag i misstag råkade surfa in på KungFidolin medan jag var gravid med lillasyster och upptäckte att det fanns i lager, både stora och små var jag inte sen att beställa hem två, en nyfödd och en 1,5-års. (samma veckoslut sände en vän att de har -50% på allt där endast det veckoslutet, jag hade beställt mina dagen före. Men jag är inte bitter hehe...) Så hoppades jag i smyg att vi skulle få en flicka till. Hade färdigt packat ett returpaket med den mindre kjolen före jag for in till BB in case of. Men nu hänger de båda två på väggen i flickornas rum och är som en karamell för ögat. De kommer att vara så fina på dopet och vårens/sommarens kalas sen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar