onsdag 26 april 2017

Dagens promenad

I särklass den kortaste efter att ha pyltat på allt småfolk vinterkläderna. I slutet av april! Snön kom sidledes och Tindra grät av att det stack henne i ansiktet. Vem vill utsätta sina barn för det? Inte jag. 
Vi missade en läkartid idag, fick leka med kusinerna i stället. Jag kom mig och handla både till Oravais och Vörå, bra då amningshjärnan tänker till. Och stackars lillasyster hon får bara hänga med hit och dit, inga rutiner får hon i livet heller eftersom hon himpas av och an för jämnan. Mamma får inga bra promenadrutiner heller då väder, vind och allt möjligt annat går emot. Det blir nog mer och mer lääsch för varje unge känner jag...En kan ju hoppas att de växer upp till fina typer ändå. 

 
 
Mina två hjärtan i måndags. Så mycket kärlek till så små människor. Älskar mitt småfolk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar