måndag 20 februari 2017

There´s a first for everything


Vi köpte en begagnad kamera här för någon vecka sedan. I dag har jag haft den på lite provfotografering. Och sen vet ni, sen har jag retuscherat och redigerat fotona också efter att ha pillat på hundra olika inställningar på kameran. Och det är just sånt här mitt tålamod och mina nerver inte räcker till (inte heller min tid). 
Jag vill att kameran skall ta skarpa, ljusa och klara foton på en gång, på den där automatiska inställningen som skall vara så magisk så den skall fungera lika bra inne som ute och i ljus som i mörker. När någon nu sen har uppfunnit något sådant kan ni ju meddela mig!
Men mina fotomodeller var ju fina i alla fall. Både i verkligheten och på bild, både inne och ute och i ljus och mörker är dom de allra finaste!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar