tisdag 14 februari 2017

En bra dag går till historien

En fin dag har passerat. Mommo har varit här och hjälpt en stund. Dubbelsats bullar och Rocky road kladdkaka blev resultatet. Vi fick blixtbesök av grannarna. Presenter, choklad, rosor, meddelanden och fina hälsningar. En dotter som varit på bra humör efter att äntligen ha sovit en hel natt på över en vecka. Till sist kom Han äntligen hem. Mannen i mitt liv. Som jag älskar något oerhört! Som gett mig en familj och som alltid finns vid min sida. Tända ljus, god mat och några varv på stickorna fick avsluta en helt underbar dag. 

 
 
 
Känner mig mycket tacksam över alla fina typer i våra liv. Både de som är nära och de som är fjärran. Borde ju visa sin uppskattning lite oftare. Men då en är så fast i vardagens ekorrhjul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar