söndag 5 juni 2016

Vi snabbspolar de senaste dagarna

Make it out, så härrans kul. Rekommenderar!!! Vi har haft besök av bysbor och förhoppningsvis blivande lekkompisar. Ätit smält rabarber och njutit. Suttit i solen och njutit (jag), sovit sämre i värmen (jag och barnet), kliat sönder ben och armar (barnet). Svettats på MBC. Varit till Vasa och shoppat sommarkläder (jag vet, blame it on me att det blev kallare) och varit på kaffe. Firat en 3-åring i huset. Varit på en fin avslutning. Börjat sitta själv! Ätit ute första gången för i år (jag och maken). Testat att dricka ur droppstopp mugg. Tryckt sig upp i sittande ställning själv. Grillat med vänner och testat flytta över sovande barn från vagn till barnstol till säng, hyfsat resultat. Brunchat. Simmat. Ätit pizza. Kan inte klaga på försommaren hittills. Nu är det juni, maken har en vecka kvar i jobb, jag två närstudiedagar och sen får vi förhoppningsvis lite mer tid.





Och nu är det Outlander och smörgåstårta som gäller. Hur lyx är det inte att ha såna fina grannar som oanmäld kommer in med smarrigheter. Tack tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar