onsdag 15 juni 2016

Ah sommaren!

I fredags var jag och klippte lite sommarhår. Så skönt att slippa stora delar av hårmanen!
Ljuset den här tiden på året är ju helt fantastiskt! Sommarnätter är något av det bästa som finns. (även om det i år inte blir så mycket natthäng på grund av en liten chef)
Nu har det varit vackert väder på dagen också. Det gör ju sommaren så mycket trevligare. Även om jag älskar ett ordentligt sommarregn så får solen gärna skina där emellan.
Jag brukar tycka att sommaren är som bästa fram till min födelsedag. Då är den så lång ännu och jag är alltid lite nyförälskad i den. Kort därefter är det midsommarstress och sen rullar det på och vips är det augusti och allt det där "vi skulle göra i sommar" skrivs över på följande år, hehe.


 Så här vackert var det kl.04.35 i söndags då vi kom hem från en bröllopsfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar