tisdag 7 juli 2015

Besök på rdg 28+6

I dag var det dags för ett besök på rådgivningen igen. Eftersom det är sommar- och semestertider hade de lånat in Vörås rdg-tant. Kul, hon hade mamma också medan hon väntade mig. Ett av de bättre besöken idag och allt var bra. Mina värden är bra, mitt HB hade stigit och mitt blodtryck var lågt och fint. Apan visade sig från sin bästa sida och sparkade åt alla håll och kanter, förstås eftersom jag 2 minuter tidigare suttit och sagt att hen är så lugn och jag känner så sällan sparkar så ibland (typ 27 gånger om dagen) hinner jag bli riktigt orolig. Gott om vatten har hen att simma i och allt hade växt i maklig och jämn takt. Så nu är det bara att hoppas att det håller i sig, att jag inte får så värst mycket krämpor och att ungen behagar följa sina kusiners fart och inte jäsa så hemskt länge där inne i hotellet.

Körsbär och polkagriskarameller.
Så himla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar