måndag 8 juni 2015

Det är inte alltid som det ser ut att vara

 Strålande solsken utanför fönstret kl.8 i morse.
Fåglarna kvittrade och himlen var alldeles blå.
Fick sommarfeelis och slängde på mig lite sommarkläder före kulan och jag for på massage.

Nå, väl ute och på väg till bilen sökte sig isande vindar under kjolen.
Konstaterade snabbt att allt är inte alltid vad det ser ut att vara.
Ingen sommarvärme här inte. Bara ben och fötter kändes plötsligt som en väldigt dålig idé.
Massagen var dock skön, lite plåster på såren!
Och jag veeet, jag önskade kyla fram till midsommar så jag kunde elda i kaminen. Men liiiite värme kunde vädergudarna väl ändå bjussa på.
Tänk på alla de stackrarna som har sommarlov och semester redan!


Den här var på 4h lekdejt med Kiira efter mattes massage,
Har inte rört sig ur fläcken sedan vi kom hem. Totalt avdankad och slö.
Att busa med andra hundar är den absolut bästa motionen. Gick riktigt bra då vi hade dem på löst ute på gården också. Matte glad och nöjd!

2 kommentarer:

  1. äntligen fick jag en skymt av kulan, va fin du e :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Jo den syns nog i alla lägen nu, går ej att dölja längre :)

      Radera