fredag 5 juni 2015

Bästa impulsköpet!

Skulle ju verkligen inte köpa fler klack-skor före jag genomlidit en förlossning och en återhämtning.
(har dessutom hört från säkra källor att fötterna kan ändras så pass mycket efter en graviditet att skostorleken byter!)
Men så råkade jag springa förbi dessa finingar, på Prisma av alla ställen.
Stack ner min vänstra tass och kände direkt att de var som gjorda för mina lite bredare fötter.
En bredare klack gör dem stadigare och bekvämare att gå med.
Tjockare sula gör att de är mjuka och du känner inte av vartendaste litet dammkorn du trampar över på gatan.
Brunt är en snygg variation till alla svarta.
Ja, ni hör ju själva alla vinnande argument.
Så de bara råkade komma hem med mig.

Hade dem 8h igår, utan att ha gått in dem en meter före.
Inte ett skavsår så långt ögat når.
Kärlek och succé!

6 kommentarer:

  1. Alltså do e jo nåo heilt åotråoli to! 😂 5 par på en viko elo? Men snygg va dem jo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nej, dähär e ejt åv demde två parin ja köpt i lödast. Så bara fyra på ejn viko 😁
      Å andra sidan ha ja it köpt na på säkert et år fyri he 😇

      Radera
    2. janå fyra e ju heilt ok ;) nästa år får do väl byt ut all till strl 37 tå iställe :)

      Radera
    3. janå ja määra jo he å ;)
      Usch, hoppas verkligen it he! åtminstone mina två favoriter sko ja jo vil kon behåll!

      Radera
  2. Leta i skåpet, tycker precis du visat ett liknande par tidigare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då blandar du nog med någon annan blogg. Har aldrig ägt ett par bruna klack-skor i mitt liv.
      Har kanske ett par liknande mörkbruna skor men de är helt annan modell och så har jag ett par stövlar i liknande färg men de är så gamla så de har jag knappast haft här. Vad jag minns i alla fall :)

      Radera