torsdag 14 maj 2015

Utställningsdag på KFHS

I dag har det varit utställningsdag på svärmors jobb. MI och kursdeltagare, så många duktiga människor hade sina alster till beskådning på Kronoby Folkhögskola. Jag tyckte möbelrestaureringssidan var mest intressant i år. Kanske för att det ligger oss närmast just nu. Skulle verkligen behöva en gammal tvättkommod att fixa upp och en klaffbyrå. Har ni någon som skräpar någonstans köper jag gärna bort den!





En moraklocka, precis en sådan som min far har på gång. Tyckte om färgen.



 Har ju som bekant en viss svaghet för tomtar och troll. Fina typer!



Se nu bara så mycket snygga saker som jag skulle behöva! Problemet är ju bara var jag skall ställa dem sen... Skulle ju bara ha en möbel i vart rum i Huset så det går lätt att städa. Tänkte nästan glömma det nu redan ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar