söndag 1 mars 2015

Zelected By House

För en tid sedan var jag på mitt första ZBH-party. De hade massor av fina inredningsgrejer! Försöker dock att inte köpa något sådant nu före vi har huset klart och har bott in oss lite och jag har fått någon slags känsla av vad jag vill ha och hur vi vill ha det. Men två saker fick ändå komma med mig hem.

Två stycken ljushållare som man kan sticka ner i vinflaskor, eller andra flaskor, för att förvandla dem till ljusstakar. Konstaterade dock då jag prövade här hemma att de var lite smala, så vanliga kronljus passar inte i dem. Går ju alltid att karva bort lite i ändan på dem så de går ner om man inte råkar ha smalare varianter i sina skåp.

Ett doftljus "Fresh Rain". Det doftar så gudomligt gott så jag kunde gå och sniffa på det hela dagen. Påminner mig om något jag eldade under studietiden, minns inte om det var PartyLite som hade något liknande eller den där doftoljan jag körde med från Anttila. I alla fall kommer en massa studieminnen över mig då jag sniffar i lådan. Har inte prövat elda det ännu så kan inte säga om det doftar lika bra då. Hoppas i alla fall det för det är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar