söndag 1 mars 2015

reafynd och kampanjer


I fredags for jag och maken till Vasa på eftermiddagen. Jag köpte ett par ice-bugs på -50%. Har hört massor gott om dessa. Då vi nu en gång bor här ute på landet och vädret är så bedrövligt som det är så tänkte jag satsa på ett par sådana. Få se då om de är värt pengarna...


Skulle också komplettera Vanilja-serien med två små koppar till röror och sådant. Hittade den enda burken som fattas i vår samling på -40%.  Riktigt bra kap!


Vår huvudsak med resan var att besöka Spishuset. Där kikade vi på spisar och kakelugnar i all oändlighet före vi bestämde oss för en Warma-uuni modell Eerika. Vi har dock satt till bakugn i vår så den ser lite annorlunda ut än på bilden. De hade en kampanj till sista februari så det var bara att slå till.
Fick ändra lite utgående från vad vi först hade tänkt och velat ha, men finns det inte så finns det inte. Tycker dock det är lite löjligt att det i broschyren finns massa olika "valförslag" och sen i slutändan så går de inte att få på modellerna. Det är som att retas!

Vi avslutade dagen med mat på Rosso tillsammans med goda vänner och sedan såg vi den omtalade och omskrivna Fifty Shades of Grey på bio. Jag tyckte filmen var bra. Lite trött på allt tjat om den redan före premiären, det blev så stor grej över ingenting. Tycker också  den frångick boken lite men kan inte säga säkert eftersom det är så länge sedan jag läste den. Kan bra hända att jag kommer ihåg fel också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar