fredag 27 februari 2015

Vårkänslor

I dag var jag och Freddi ut på morgonpromenad, under kan ju ske! Under vår promenad kom riktigt vårkänslorna över mig. Det är torrt på vägarna, lite smutsig snö längst ner i diken, plogfårorna är fram på åkrarna och det är plusgrader. Jag kände att jag snarare hade påsklov än sportlov. Så nu kunde det ju skynda på lite då och bli torrt och varmt och ljuvligt så jag kan ta fram lite tunnare kläder och finare skor. Visst?!?!!

Vårt staket fyllde tydligen ett år i går. Tycker det känns som om det alltid funnits där. Kom inte alls ihåg att det var så pass "nyligen" som vi lade upp det. Men som ni ser så var ju inte februari någon hit i vinterväg i fjol heller.

Nu skall vi bege oss i väg till staden bara maken kommer hem. Spis-shopping står på dagens agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar