onsdag 28 januari 2015

Ligan

I går gjorde jag något jag aldrig tidigare gjort, var på ligahockey. Sport vs Blues i ishallen. Måste säga att jag blev riktigt imponerad! Det var en spännande match och fast jag inte alls är insatt i något som helst som har med finska ligalagen att göra så rycktes jag med av stämningen och spänningen.
Matchen höll verkligen god kvalité och feelisen var bra.

Det var riktigt som på riktigt med telefonsamtal och heta känslor, bara som på TV och VM :)

Vissa fick ett bättre mottagande än andra.
Tyckte nästan lite synd om bortalaget som hade typ ingen som hejade på dem.
Men, kan nu inte riktigt säga att jag blev biten av liga-flugan. Känner nog inga behov att börja springa och se matcher stup i kvarten. Men det var en rolig upplevelse och något ni kan göra då ni känner för lite avbrott i vardagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar