söndag 9 november 2014

På andra sidan pissdiket

Där har maken tillbringat farsdag, med en del av sin familj. De har jobbat hårt och eldat mycket. Nu måste jag nog sluta lata mig från bygget och tvinga dit mig själv nästa veckoslut. Varken i går eller i dag eller förra veckoslutet gjorde jag hemskt mycket annat än snokade runt där.




Maken fick en för tidig 30-årspresent.
Är det inte fin så säg! Älskar sidorna på den. Hur ljuvlig som helst!
Den skall värma vinden åt oss i vinter.
Sen kommer den att få bo kvar i vårt sovrum som inredningsdetalj. Att elda ljus på till mig. Kanske eventuellt en brasa nån gång om vinterkölden slår hårt till. Eller strömmen är borta länge :)


Dagens hjälpredor.
Är evigt tacksam för all hjälp vi får från våra familjer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar