lördag 8 november 2014

Grått

Det senaste året har det hittat massor med grått in till min garderob. Både i ljusare och mörkare nyanser. Det är så himla tacksam färg. Lätt som en plätt att piffa upp med smycken. halsdukar eller strumpisar i fina färger. Så slipper man den tråkiga begravningsfärgen svart.

I dag sprang jag via H&M för att fylla på lagret med leggings och undertröjor. Hittade denna fina sak hängande på en stång. Och fast jag inte skulle shoppa mer detta år, så kom den med mig hem. Den var ju så perfekt! Till jobbet med en halsduk eller stort halsband. Till fest med klackar och pärlor. Tyckte också att man fick en ganska smal midja i den, alltid hemåt. Hehe...Sen att den antagligen kommer att vara noppig efter 2 tvättar och lika bred som lång efter första kan vi ju förtränga tills vidare...

Inte lika spralligt glada och ljusa selfies via spegeln som Malena tar...ser också att jag borde torka dammet av min :)

Inledde denna lördag med brunch för en blivande 30-åring. Maria bjöd på allt möjligt gott och jag är supermätt fortfarande. Blir att fortsätta kvällen i soffan. Tillverka lite julklappar och dricka en glögg eller två.

Kom i håg att krama far i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar