torsdag 4 september 2014

Tre inlägg under augusti månad. Torde vara det minsta månatligt, hittills :-)

Tänkte försöka komma med ett litet inlägg ikväll men blev att stirra på skärmen. Vad skall jag skriva om?! Vad har jag att komma med?! Ingenting, det är helt tomt i hjärnan. All energi och massor av tid går åt till jobb, möten och projekt. Minns inte ens när jag senast skulle ha varit till bygget en gång...det är helt sjukt!
Med den här farten kommer vi aldrig att komma oss in...huhu! Får verkligen hoppas att vintern blir bättre. Hösten är ju knappast en bra renoveringstid varken för maken eller mig. Bara att invänta kallare, mörkare och snöigare tider nu så det börjar hända något! Ser verkligen framemot då det kommer till det skede där jag börjar förstå något av det som skall göras, hehe.

Hoppas ändå att ni som kikar in har tid att elda lite ljus, njuta av hösten och göra något ni tycker om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar