fredag 19 september 2014

Det framskrider på bygget

I slutet av förra veckan var jag och snörvlade på kurs två dagar.
I Hufvudstaden.
Såklart var jag tvungen att lämna dit till söndag. 
Det var fantastiskt, ett av de absolut bästa veckosluten jag någonsin spenderat där!

Nå på bygget slavade maken och svärföräldrarna och det gick framåt lite igen!
De göt för bakugnen där nere (hur många gånger tror ni jag kommer att använda den?!? Egen gissning är en, under alla år...!)




På vinden började de spira upp väggen mellan badrummet och centralgarderoben. Svärmor isolerade golvet i sovrummet klart, det jag inte fixade i min feberyra förrförra veckoslutet. Det har också hänt en hel del i badrummet om ni jämför med förra veckoslutet :)




Det här med tidsinställda inlägg är ju helt fantastiskt!
Jag hade ett ledigt kväll i veckan, var ensam hemma och effektiviteten själv. Fick massor gjort. Och så kom jag på den idén, att sprida ut dem över några dagar istället för att publicera sjutusen på ett kväll som ingen ändå orkar plöja genom och sen ha det urdött i två veckor.
Super!

Om detta nu lyckats och det är fredag så önskar jag er alla en fantastik arbetsdag och ett ljuvligt veckoslut!
Själv skall jag både på 1- och 2-årskalas samt hämta ut mina ringar och sköta knappen. Detta veckoslut är det maken som kursar.

2 kommentarer:

  1. Sidu bara! Om du kisar med ögonen lite ser du badkaret å tända ljus, ett glas rött å en bra bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, får nästan tårar i ögonen vid tanken på det! :)

      Radera