lördag 9 augusti 2014

Att prioritera

Från och med måndag börjar allvaret igen. Då har jag mina två jobb att sköta, renoveringen, hunden, familjen, hemmet, VCS och TAYS. Bloggen kommer tyvärr att finnas ganska långt ner på prioteringslistan denna höst. Kommer inte att ta någon paus eller sluta, så fort jag har tid och energi skall jag nog slänga ut något. Men det kommer antagligen att bli lite längre mellan inläggen, kommer inte att hinna och orka annars. Måste prioritera.

I dag har vi hängt på bygget hela dagen, haft svärisarna, makens svåger + son som hjälp. Mockat ut isolering så det stod härliga till, putsat stockväggar (herregud sånt jobb, ångrar grymt att jag valde så mycket stock :D) och lämnat vår födelsedagspresent åt moffa; en toalettstol. Har några telefonbilder att bjussa på.

Nu skall jag dricka ett glas rött och se på min hett efterlängtade serie medan jag ger Freddi massor av kärlek, närhet och uppmärksamhet.




Trevligt veckoslut!

4 kommentarer:

  1. Jag tror att vi alla har full förståelse över att det kommer att komma färre inlägg. Allt har sin tid. :)

    SvaraRadera
  2. Vilket är ditt andra jobb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. D e nog administrationen, kansliarbetet, ledningen och utvecklingen klumpat ihop till ett.

      Radera