tisdag 1 juli 2014

Long time, no see!

 En annan och jag chillade på villan förra veckan medan maken jobbade dagtid. Vi har ganska bra lä där för nordanvinden så det var bikini som gällde varje dag, och vinterjackan + dubbla tröjor då vi grillade på kvällen. +15 i vattnet, saknar minsann inte simlärarjobbet :)  Men jag tror att det var bättre förr, minns inte att det skulle vara så jäkligt varje år!
Återupptog löpningen och var tvungen att backa några veckor i min app eftersom jag heh hosthost haft paus typ från sen före jul :D



På fredag fick äntligen maken semester i 3 veckor och vi firade med att stanna en natt till på villan. Vi hade fått vara på tumis där hela veckan så det gäller att passa på då man får sova på loftet ;)
Kylskåpet är trasigt så vi levde som förr i världen med allt i källaren, måste nog erkänna att frukosten där på lördag kändes allt annat än fräsch. Tacka vet jag lite modernare tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar