tisdag 29 juli 2014

En tur till Jakobstad


Det blev ett frissabesök för vår lilla herreman idag. Hade tänkt mig helt och hållet rakad men tydligen blev det inte så på huvudet. Vilket är synd för där är de största och värsta tovorna. Blir att ta till tovskäran på egen hand nu då och sen tvätta honom krullig igen. Få se hur det går...aningen nervöst nog.

Men han är nu en liten naku-makkara. Ser så himla lustig ut! Säkert skönt i värmen att slippa lite päls. Hoppas bara inte han ljusnar så mycket nu. Damen som klippte var förvånad över att han var så lugn, oftast brukar de bita, skälla och gläfsa. Vår stod eller satt i 1,5h. Ingen är mer förvånad än jag över det, själva tycker vi ju att han är helt wild and crazy :)

Skönt att ha det gjort i alla fall!



Och som bonus för dagen kom mitt Adlibris-paket idag. Tur jag kontrollerade telefonen då jag kom ut ur affären, skulle ha varit lite surt att missa dem! Bläddrar och läser lite nu tills maken kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar