tisdag 3 juni 2014

Plötsligt så händer det!

Mitt i allt i går kväll fick jag riktigt citronpaj-lust. Hade fått ett recept på en übergod en av ena kollegan och måste absolut testa den. Fatta att jag bakade frivilligt utan orsak!!!
Hade inte hem alla ingredienser och en del hade bäst före på 2013. Nåh, man tager vad man haver och så slängde jag ihop en. Aningen liten pajform för det blev så tjockt mitt i. Men ah, citron mmmmm!

Och så kan man ju alltid inbilla sig att eftersom det är så surt och smakar inget som helst av socker så är det inte så värst ohälsosamt. Eller hur?!? Snacka om att lura sig själv :)


 Aallokon Surffaaja.
Tänk att den pyttelilla chokoknappen fyller ett år idag.
Älskade lilla fjant! Tänk att man kan tycka så mycket om ett djur...

Åh han var en sån liten en då han kom hem till oss. Plötsligt blev han också stor och busig.
Tyvärr har han fått vara ensam hela födelsedagen eftersom vi varit på TAYS och valsat runt.
Men han fick ju en present mitt i natten då vi steg upp ;)


Nu har jag packat en väska för kongress i hufvudstaden två dagar och en annan för en veckas sol-semester i Grekland. Hurra så jag väntar! Kommer att bli så himmelens skönt att få gassa i solen.

Ha det gött!
Här kommer antagligen att eka rätt så tomt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar