måndag 16 juni 2014

Äta bör man, annars dör man

Och som vi åt!
Det var första gången jag reste med al inclusive, och jösses så man fick valuta för pengarna. Om man så ville. Frukostbuffé, lunchbuffé och kvällsbuffé med tema från olika länder. Däremellan snacks, glass och dricka hur mycket man ville. Tro det eller ej så blev man faktiskt lite led på överflödet före vi for hem. Även om det var väldigt skönt att kunna se, välja och vraka och inte vara tvungen att angsta över vart vi skulle gå varje kväll och vad man skulle beställa (har bröllopsresans missar färskt i minne!).

 Först frukosten, jag valde ett bord i solen :)
Förundrad över hur folk till frukost kunde stoppa i sig korv, franskisar, bönsås, bacon, ägg och allt möjligt annat tjockt och flottigt. Jag hittade en god yoghurt och ett gott bröd som blev min vakio, varje dag.
Å andra sidan någon annan kanske inte förstår hur jag kunde stoppa i mig två croissanter doppade i choko och nutella om morgon heller :D
Till och med vid frukosten hade de ett skilt efterrättsbord, i och för sig med resterna från föregående kväll men ändå...absolut katastrof för formerna!

Fanns säkert mellan 40-50 olika saker och rätter att välja på. 
Jag knarkade tzatziki, oliver, sushi, vårrullar, nudlar och honungsmelon. Vareviga dag. Ah!
Blandade någon enstaka gång upp det med lite pasta, en pizzabit och bläckfisk.







En dag luchade vi ute. Tre rätter och två öl för 16,50€.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar