onsdag 7 maj 2014

Rusning

Dagarna har rusning. Rusning till att försvinna. I svindlande fart. Snart är midsommar och det riktiga sommarlovet här. Som jag skall njuta då! Och förhoppningsvis renovera, hoppas hoppas hoppas det hinner igenom före midsommar!!

I dag var det planering 8-9, undervisning 9-14, möte 14-15, akupunktur 16-17 och möte 19-20.30. Sen ska man köra hemmet-jobbet-smeba-hemmet-norrvalla-hemmet. Däremellan hann jag inhandla ett par nya arbetsskor också, mina gamla bara slänger runt fötterna. Så det var verkligen dags för ett par nya. Vid denna mogna ålder är man ju tvungen att fråga expediten om råd om skor som är bekväma och bra för de som har ryggproblem. Så tantdojor blev det, fanns ju inte särledes många i storlek 36 att välja och vraka bland heller. Hann vänta så länge före jag fick betjäning så jag hade redan tre par klackisar i reserv i fall om jag inte skulle ha hittat jobbskor. Som OM jag skulle behöva fler klackar, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar