fredag 2 maj 2014

Leveransen!

För någon vecka sedan hade jag och syster yster ett gäng damer här på besök. Vi tummade kataloger och sniffade förödande goda dofter, drack kaffe och vissa hade mer beslutsångest än andra :) Alla som känner mig vet att jag är så svag för doftljus, lyktor och eldande.

Så idag hade jag två stora paket som väntade på mig då jag kom hem. Lycka och glädje.
Som på julafton bara!

Här kommer bilder på de två lyktorna jag beställde. Kommer att låta dem vara i lådorna tills vi flyttat till huset. Det blir nytt och fint där! Vet redan var jag skall ha dem ;)


 Här har jag inte packat upp riktigt ordentligt. Iddes inte vingla dem från varandra. Men man kan alltså byta mellan fåglar och snöflingor som snurrar i denna. Så blir den inte så säsongsbetonad, fiffigt va?! Såg den hemma hos en kollega kring jul i år och blev blixtförälskad. Och nu har jag en egen, lycka!

 Den här är också multifunktionell. Man kan ha den att stå på någon yta, som på första bilden, eller så tar man bort "rötterna" och lägger den på väggen i stället. Kom också glashållare med men iddes inte packa upp dem heller. Tycker att det lite slitna gör den så jätte ljuvlig! Och fåglarna så söta, tyvärr fanns det flera olika i denna serie så kan hända det är tvunget att införskaffa fler sen ;)

Hade tydligen pippi på fåglar denna gång.





För båda dessa ljuvliga ting betalade jag endast 49 slantar i och med att jag var värdinna, eller halv värdinna var jag ju. Men vi fick helt sjukt bra premier så det räckte mycket fint åt både syster och mig.
Skulle jag ha pröjsat fullt pris för dem hade jag varit tvungen att punga ut med 248€, sjukt va?!?

Åh, det kommer att bli så fint. Är alldeles till mig över materiell lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar