fredag 9 maj 2014

Inspiration

Efter kvällens besök hos Linda med make fick jag massa ny inspiration till mitt handarbete, no surprise there :) Bara den där tiden som fattas, konstaterade vi. Måste nog påbörja ett nytt projekt snart så jag har flere på G, en tröttnar ju så lätt annars.

Så här är nu mitt materialhörn. Nålar, trådar och viktiga saker i plåtskrinet, garn jag håller på med eller nödvändiga smånystan i korgen, resten i kistan och så lite böcker för inspiration.


Den här bilden har egentligen inget med inlägget att göra. Freddi satt och posa så fint i soffan och jag skulle ta en bild av honom. Han sitter inte stilla så länge så det är nog bara att trycka på on och sen fota. Såg först i efterhand att kameran hade fokuserat på all smuts som fanns på linsen och tagit närfoto av det i stället. Hehe, dags att rengöra lite kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar