torsdag 22 maj 2014

äntligen värme!

Alltså värmen. Äntligen kom den och kladdade till det! Fattas bara sanden mellan tårna. Men snaaart, endast två veckor kvar till ledigt och semester. Sen väntar förstås en del jobb ännu före midsommaren står för dörren. Men det tar vi då det kommer.

I kväll kommer hockey, spännande. Har inte riktigt kommit mig in i VM i år. Laget har känts lite svajande och det har varit som så mycket. Hoppas ju förstås ändå att det skall gå bra för dem så vi kommer oss vidare :)
Det är inte som förr i världen då jag satt med papper och penna och skrev upp spelnumror  och namn första matchen och sen präntade jag och mina vänner in hela långa listan utantill. Renskriven med glitterpenna i något skolhäfte. Typ :)

Nu skall jag jobba fram till matchen. Ha det gott i den grönskande försommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar