torsdag 17 april 2014

Påsklov!

 Ah, så ljuvligt!
Äntligen hemma efter att ha yrat runt i staden i dag. Blivit så himla trött på livet då jag för andra gången i rad kört enkom dit för att införskaffa mig lite renoveringskläder och BÅDA affärerna hade stängt kl.15 idag. De som sände textmeddelande om att mina specialbeställda skor anlänt kunde ju ha plitat ner att de stänger tidigare idag, men icke.
Nå, det finns ju fler ställen. Så byxor hittade jag men de där skorna får nog vackert vänta på sig. Det fanns liksom inga skor med spikskydd i storlek 35 i någon affär.

Men nu är det glömt och jag tar lov och ledigt i några dagar.
Skall just inleda med att kasta upp fötterna på pallen, ta fram sticksömmen och sätta i gång ett avsnitt Vampire Diaries.
 Se nu på den här ljuvligt fina typen!! Högsta hönset sticka-mommon. Hahahaha!
Tänk att man kan vara omgiven av så fina typer fem dagar i veckan.
Jag fällde en tår i smyg :)


Och det här var allt påskpynt vi levererat hittills i år. Tänk att det var så här i fjol, jag hittade påsen kring jul. I rummet, där jag visste att den borde vara. Men nu är det banne mig likadant igen! Både maken och jag har letat genom båda våningarna men ingen påse och inget pynt. Jag förstår inte vad det är som händer den här tiden varje år!
Kanske påskharen kidnappar det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar