måndag 14 april 2014

Måndag!

 Måndag i dag.
En tung men rolig sådan.
Kom hem kl.18 med en blixtrande och dundrande huvudvärk.
Men efter 1l vatten och 5km pinnpromenad var det över.

Var till banken i dag. Så många papper. Ger mig sådan huvudvärk. Nu väntar vi bara på ett intyg så kan vi sända in till magistraten, äntligen. Hurra! Herr Direktör sa att det inte hinner denna månad. Men kanske före sommaren, vi får hoppas :)
 I går hade jag och min syster gemensamt PartyLite.
Alltså att det finns fina saker i den firman! Det bästa är att vara värdinna för då får man så fina premier så man faktiskt kan unna sig en lykta, eller två. Beror på hur man planerar det ;)
Fick ändå bestämt mig för något nytt och fint som skall komma i mina ägor, men som kommer fram först i Huset. I´ll show you later!
På kakfatet i bortre raden skall ni visualisera en kladdkaka, från shäribageriet. Ah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar