fredag 21 mars 2014

En sån bra dag!

I dag har det varit en sån bra dag! 

Efter jobbet for jag och hälsade på min fina vän. Hon hjälpte mig med lite tekniskt stuff till headern och så snattrade vi bort nån timme. Tusen tack! Grunnar ännu lite på färger och sådant, har hunnit ändra några gånger. Och ifall mittenbilden är för svart, om den sticker i ögonen för mycket??!? Försökte få en mjuk och vårlig feelis här.

Då jag kom hem väntade post. Paket och tidningar. Älskar att få bra post! En ny bikini och sololja är det enda jag får införskaffa före resan. Piste! Nu har jag tre Lantliv att läsa, ligger så efter.

Sen promenerade jag 1h med knappen. Har var så duktig så allt godis var slut före vi vände om.

Nu har vi renstädat hus och jag häller upp ett vinglas efter en paus på tre veckor. Sätter på en film och tar sticksömmen i händerna.

Livet e gött!



2 kommentarer:

  1. Det var så lite så, du gjorde ju "grovjobbet" själv! :D

    EN bra dag, helt klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå, vi samarbetade ju :)
      Tack för hjälpen och tipsen i alla fall! Lär ändå inte komma ihåg något till nästa gång det är dags för en make over...kommer på nytt då :)

      Radera