tisdag 18 februari 2014

Irriterad!

Alltså alla bilder jag laddar upp med min telefon hit blir bara sämre och sämre. De är hur skarpa och bra som helst på telefonen och då jag sen ser dem på datorn är de avlånga, gryniga och sjukt störande fula. De förstör hela feelisen på min blogg.

Hur ser de ut för er?!? Är de lika kassa då ni är in och tittar?
Och HUR kan jag åtgärda problemet?!? Någon som vet??? Så här kan vi inte fortsätta vårt förhållande tfn-bloggen-jag. Det blir ett ohållbart triangeldrama!

2 kommentarer:

  1. dina bilder har varit supersmala å höga hur länge som helst, så länge ja minns, nästan...

    har du testat att ladda upp dem till datorn först å sen till bloggen? snabbast å enklast gå ju allt ifall du t ex har dropboxappen i telefonen/plattan å dropbox på datorn, så har du redan alla foton synkade via dropboxen. alltså alla foton du har i telefonens/plattans dropbox (de lagras automatiskt i "camera uploads" då du fotar) så ser du direkt även i datorns dropbox (även "camera uploads" där). Testa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset!
      Skall försöka mig på det under sportlovet :)

      Radera