onsdag 29 januari 2014

Ny bricka

 Byrån i hallen är nästan enda stället vi har att ställa saker på. 
Där jag kan inreda och ändra. Därför måste jag göra det ofta :)

Senaste är en ny bricka.
Fick ett presentkort till Blomstertjänst före julen.
Inhandlade två vita, lätt nötta prylar.
Lantlig charm.
Den andra måste jag avvakta med lite. Min första goda tanke jag hade med den fick hastigt revideras då jag insåg att fyrben hastigt äter upp vissa delar då han är ensam hemma :)

Lyktorna på väggen är något min syster beställt från Party Lite för typ hundra år sen.
Som jag sen fick köpa av henne i andra hand :)
Trollet är ett Jie, samlade på dem i ungdomen och har en hel del glada nunor som gör en på gott humör!
Ljuskopparna är väl typ Halpa-Hallis.
Körsbärsblommen mina egna, också från Party Lite:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar