lördag 18 januari 2014

Kallt!!!

Försökte faktiskt erinra mig om hur varmt och skönt det kan vara i solen idag.
Utan framgång.
1h ute på promenix och jag höll på dö fröfrysningsdöden.
Killarna gillade och ville aldrig vända om.
Trots vädret höll vi oss mest i skogen i skuggan.
I morgon har jag förhoppningar om att slippa till villan och kika i solen.



 Herre jösses så kallt det var!
Jag var så påpyltad så jag fick inte ens knäppt mina värmebyxor.
Någon annan förklaring, typ julchoko och julskinka, tror jag inte det finns!
Hehe.


Kyla ute betyder kyla inne för oss.
Det är ett evigt eldande i båda rummen nu.
Lite mysigt tillika dagar som dessa då man ändå har tid att vara hemma och eldad ordentligt.
Se serier. Sticka. Baka en kaka. Njuta.

4 kommentarer:

  1. Vi hängde mycket inne i soffan idag, härligt på sitt sätt det med. :) men det är nog så vackert ute, bara inte så människovänligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nån dag har det ju sin charm med så sjukt kalla temperaturer. Annars kan det hålla sig mellan -10-15.

      Radera
  2. Men sista bilden e ju så hääärlig! Duktigt! S.K

    SvaraRadera