torsdag 30 januari 2014

Dagens naglar.

Lagom till veckoslutet tänkte jag piffa till vardagen med lite nagellack.


Alltså blått var verkligen inte min nagelfärg, kände mig inte det minsta bekväm med det fast nyansen i sig var fin!


Kladda lite gyllene på det. Duger denna gång, massa firande i helgen :)


Problemet är bara att det aldrig hålls. Här sitter man då och sätter ner tid på det. Och redan vid tandborstningen är det nött ut i eller flagar. What to do?!?
Har försökt med både under- och överlack, det lossnar bara "tjockare" bitar då...hjälp dagens i-landsproblem tack!

3 kommentarer:

  1. Försök fila lite ovanpå naglarna så fäster lacket bättre!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset!
      Mitt nästa i-landsproblem är att jag inte orkar vänta tills det är helt torrt. Efter 10 minuter tänker jag alltid att NU MÅSTE det vara torrt, men tror det eller ej så finns där fina fingeravrtyck och massa klumpar i alla fall.....

      Radera
  2. Haha, lider nog lite av samma problem där!:)

    SvaraRadera