tisdag 5 november 2013

Hektiska dagen

- inledde dagen med tidigt morgonskift med fyrben.
- åt en syndigt god och ganska hälsosam frukost.


- jobbade.
- 1,5h kontorstid. Ringlistan och to do-listan tar aldrig slut.
- hem och mata, motionera fyrben.
- det regnade riktigt härligt då vi var på promenad.
- i regn och rusk planterade jag lökar. Få se om de kommer upp och om Freddi kan låta dem vara...


- kokade den godaste morotssoppan ur Boken. Pepparrot och gräddfil och persilja.
- måste koka längre och mixa mera nästa gång!


- packade hund och hem i bilen och for på valpkurs till Kvevlax.
- gick SÅ BRA idag!!! Korvbelöning rules!
- dumpa fyrben hos mor och far och for på gympa. Tror jag kommer att vara sjuk i musklerna på torsdag!


- duschade upp alla 50 litrarna med varmvatten då jag kom hem. Det är en av de bättre fördelarna med att vara home alone :D
- så varvade jag ner med dermoshop och glögg.

Och nu måste jag ta natten. Lika tidig väckning i morgon. Skynda hem nu husse!!!!


P.S
Ni som vet, skall man börja med stor bokstav efter franska streck?! Och skall man avsluta med punkt om det bara är korta enskilda meningar?!?

Tack å Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Vann i kvevlax e ni på kurs-? Kom på kaffi naingang tå ni e vetja :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I gamla växthuset. Kanske sticker oss in på tisda, om ja minns :) Å ja tar kalendern med!!! ;)

      Radera