onsdag 20 november 2013

dagens

I dag fick vi post, bra post. Jippiii!! Och innehållet blev SÅ lyckat! Tyvärr får ni inte se det än ;)



Två möten på dagens agenda. Det senare var riktigt bra. Supergod smörgåstårta gjord på tunnbröd (!) och spånande av idéer för kommande verksamhet. Kreativ sådan :)


Kvällen fick avslutas med inspiration. Tänk om man skulle göra en enkel jul i år? Mycket naturmaterial och -färger. Men njää, vad skulle jag göra av alla mina tomtar och Vili?!? Sen finns det ju inte så där jättemycket extra tid i mitt liv just nu. Men kanske sen, någon gång, någon dag...



4 kommentarer:

  1. Men Titti, det är nu du har tid! Sedan när du får barn kommer fokus ligga på barnen och de tar upp det mesta av din tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Anonym, man kan inte ha förutfattade meningar om att alla här i världen avlar av sig. Man kan ha fullt upp trots att man inte har barn!

      Radera
  2. Men kanske du blandar tomtar och kottar.... tar nån kotte utefter stigen när du e på promenix med sötisen ;-) jag har just fått upp en gren ovanför köksbordet, men ljusslingan saknas än... de har jag bara planerat i 2 år ;-) kram S.K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har nog lite idéer om hur jag sku kunna mixa. Och jag BEHÖVER ju inte ha fram alla 200 tomtar varje år :) Få se bara hur många år det tar för mig före jag kommer till skott ;)

      Radera