torsdag 10 oktober 2013

Dagarna

Dagarna bara rusar i väg. Jag hinner inte fokusera på så mycket annat än jobbet, mina fina typer där hemma och att klara vardagen. Motion, handarbete och kärlek. Och sömn. Jag behöver så mycket sömn! Helt ovan med alla dessa timmar jag måste lägga ner på det. Har aldrig varit så trött nån höst som jag är nu. Har dock aldrig lärt mig och inspirerats så mycket någon höst heller. Ljuvligheten att ha blivit sammanförd med underbara , duktiga och engagerade typer kan inte mätas!





Vi har nu blivit så stora så vi tar oss upp i finsoffan och ena fåtöljen själv. Kissar mycket mindre inomhus och är allmänt duktig och snäll som valp. Har dock lite svårt att använda hörselsinnet då vi ser något intressant långt bort från husse och matte :)


Jag har levt ganska mycket på kaffe och choko. Tills magen sa stopp. Nu kan jag inte alls dricka ens en halv kopp kaffe längre :( Och det är INTE lika mysigt med te flera gånger om dagen!
I dag införskaffades första glöggen :D Får se hur länge den hålls i skåpet före jag knäpper den i smyg ;)





Har investerat. Det tränade ögat ser vad den skall/borde användas till. Tiden får utvisa om så blir.

10 kommentarer:

  1. Bara ti anmäl de å byr vall, ja kan kom å hej i år ja! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Öööh, tå e je så jobbit ;)

      Radera
    2. Tå ja va hadd ja ju int skida på 12 år, om man int räknar me demdi 6 vikona ja hadd ägd skidona! Kan ja så kan to! :)

      Radera
    3. Skillnadin e jo at do hadd skida massor i din ungdom. Ha jo aldri ja... :)

      Radera
    4. Jå, men du sko ha sitt vilka pinsamma vurpor ja drog inför publik i HELLNÄS! Tänk att man kan t.ex. ränn rakt ut i snödrivon me huvu före i "startkurvon" i Hellnäs tå folk skådar! :) Ska nåo far igen nait år men inte denna gång! Men om du far nu så je vi lik nästa gang... ;)

      Radera
    5. Hehe, d e ingen lätt sport! Ja vi får si ho e blir. Ibland e ja lite taggad å sen bara nää-ä aldri i livi! :)

      Radera
    6. E je ju int na värr än att anmäl se, tå måst man far... ;)

      Radera
  2. va ja e glad att sii ett inlägg :) skådar fleir gangor om daain...
    ja har inget tränat öga..ja gissa på naa slag åv idrott..men nu sir ja jennys kommentar ja ovanför så ja gissar skidor :) elä ti skidåkning alltså :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Ja vart lite taggad tå flejr fråga efter ;)
      Rätt gissat, ja ha gömd an längst in i skåpi än så läng :D

      Radera
  3. Fick do annas int na blodad tand för e i fjol tå å vill på nytt i år?

    SvaraRadera