måndag 15 juli 2013

På kommande

Hej hej, om en vecka flyttar jag till Tuckor. Det kommer att bli jättespännande, för alla inblandade! Husse och matte var och hälsade på mig idag för andra gången. Jag visade mig exemplarisk och var jättesnäll. Inte alls lika tokig och crazy som mina syskon.








Husse och matte övade sig och klippte två av mina syskon idag. Haha, tur jag inte blir en utställningshund!
De skulle också bada dem, syrran smet nästan men matte var snabbare. De klippte också klorna på dem och det gick jättebra!
Sen kom en av de stora hundarna. På den fick de putsa öronen och skrapa tänderna, det senare var jättesvårt för det tyckte inte tiken om. Inte matte heller för den delen.

Kommer att bli hur bra som helst detta!

6 kommentarer:

  1. Jättebra att få öva på sånt! Låter som ni har en ansvarsfull uppfödare. Då kan ni säkert få goda råd därifrån i fortsättningen också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo de är måna om att de kommer till ett bra, och kunnande, hem. bara språket som är en liten barriär :)

      Radera
  2. oj gu'nåde va söt!

    SvaraRadera