torsdag 4 juli 2013

Fynd


Fyndade en klänning idag på REAn. 15 pengar betalade jag för den. Väldigt nöjd. Min syster tänkte spy då hon såg färgen :D
Tänkte svart bälte och high heels så kunde den gå på bröllopet t.o.m. Måste nog ta mig en funderar i morgon om det blir siden eller spets. Borde väl använda siden, de hänger ju ändå bara där i skåpet OCH den passar nu igen så allt är safe och earth :)
Kan hända det blir nog fredagkvälls outfit istället. Svåra val man har här i livet...

Bunkrade också upp med födelsedagspresenter åt fadderbarnet. Bara älskar att samla på saker åt folk, man slipper liksom pressen och stressen hela tiden "Vad skall vi köpa i år då?!?". Vi har så många små att tänka på så det gäller att vara ute i god tid eftersom de nästan alla passligt nog har tittat ut där strax före jul...både två- och treårspresenten ligger i tryggt förvar. Med utgående exemplar, gäller att tänka till lite också fast man samlar ;)


Blev en vit trollslända till mig själv. Den var så fin så den kunde inte bli kvar i affären. Måste ha maken att plocka om bitarna lite åt mig nu så det matchar bättre.


Men det är ju ingen frågan om vem i detta hushåll som får mest då vi är till affären just nu. Så många saker att inhandla, nästan som en liten unge är det ju att tänka på allt. Vi har kirrat en del, t.o.m möblerat om så pysen skall få en sovhörna här hemma! Men en del skall nog inskaffas ännu före vi är all set.

Till och med min mor och far köpte tavara åt honom då de var till Tuuri. Det var ju väldigt omtänksamt. Den lilla pysen är tingad och betald för så nu skall vi bara bestämma när vi åker och hälsar på honom igen <33 br="">

4 kommentarer:

  1. Hah, jag å prova den klänningen idag. Superfin! Men an fick lämn i butiken fö me (kom på att ja egentligen int behöver an :p)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen poppis klänning, Emma had prova an ida å :)

      Radera
  2. Bara du inte e lika duktig som jag på tryggt förvar... jag brukar glömma var de var :-D S.K

    SvaraRadera
  3. Nä ja har no di all på samma ställ :)

    SvaraRadera