onsdag 5 juni 2013

Stolt!

Jag är sjukt nöjd, stolt och faktiskt lite imponerad över mig själv just nu.
NiceRun gick av stapeln i staden ikväll. Hade som mål att förbättra tiden på 58.57 från förra gången. Och jag inte bara förbättrade den med över 20 min ikväll, utan jag sprang hela jäkla sträckan! Jag har ALDRIG sprungit så långt i ett tidigare! Wohoo!!! Skulle dock inte ha klarat det utan Pia Plågaren. Jag fick aldrig sluta springa eftersom jag "inte ens flåsade än". Själv skulle jag ha gett upp efter 3km och vandrat lite emellan men icke. Thanks alot my dear!


En bastu, en ansiktspeeling, en fotskrubb och massa smörja senare letade jag upp julgömman. And it was untouched. Ljuva livet!


Fan vad jag är bra!

6 kommentarer:

  1. Bra kämpat! :) Man klarar mer än man tror ibland. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, ibland överraskar man sig själv :)

      Radera
  2. Visst e du he! :P Superkämpat! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var mycket roligare med sällskap!

      Radera
  3. My pleasure :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D jag är dig evigt tacksam! Nästa sommar botnialöpet då ;)

      Radera