lördag 1 juni 2013

Sjung om studentens lyckliga dagar...

...låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
10 år sen jag själv fick min vita mössa. Otroligt vad tiden går fort! Men så har man ju hunnit med ett och annat också. 5 års studier och jobb vid sidan av, resor och äventyr, jobb utomlands, byte av bostadsstad, 5 års jobberfarenhet på 5 ställen, ett giftermål, eget lånat hus och många nya fina familjemedlemmar och vänner.









I dag firade vi de som går vidare till TGS och tackade för året som gått.

For själv till villan i ovädret, fint sällskap, tusen mygg och lite bubbel.









2 kommentarer:

  1. Din klänning är så vacker. :) Det är fem år sedan jag fick min kombiexamen också, frissa och student. Tiden den går och går...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag älskar den, både modellen och materialet är ljuvligt! Och usch vad tiden går :)

      Radera