fredag 28 juni 2013

Mixed

Ja hör ni, skogsbrand är det väl inte risk för i våra hoods de närmaste dagarna.
Vädret till trots igår drog TUR på backträning. Den här 2 månaders siestan gjorde sig ganska hastigt påmind. Både angående kondition, uthållighet och styrka. Det var shaky banan-leg efteråt och har straffat mig hårt idag!




Pysslade om lite hemma. Tog till vara bortglömda födisrosor och gjorde stilleben. Tyckte om färgen i dem. Har pysslat ihop bröllopsfotona och ramarna och bakgrunderna idag. Nu behöver jag en mild grön-ish duk bara.












Det senaste dygnet har innehållit lite sömn och tvära kast. Tycker det börjar räcka nu, vår familj har utnyttjat stadens transporter tillräckligt! Vi behöver vila och återhämta. Jag hann ändå med att träffa mina fina vänner och besöka loppis idag. En jeansjacka för tre hela pengar fick jag med mig hem :)




Ikväll öppnade vi sista bröllopsskumpan. Maken fick semester en vecka tidigare än väntat, vi är på villan, solen skiner, havet doftar och alla mår bra. Vi har mycket att vara tacksamma för och glada över.

2 kommentarer:

  1. Tack och lov att alla mår bra! Ofta tar man allt och alla för givet. Man behöver påminnas ibland över hur mycket man har att vara tacksam över!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen. Tycker dock vi fått vår beskärda del nu det senaste året så vi kunde bra pausa lite från det och bara njuta i stället.

      Radera