torsdag 27 juni 2013

Herredumilde!

Vilket väder vi har! Det åskade så husen skakade här ute vid havet i flera timmar i morse. Jag fick sovit absolut ingenting. Och regnet, SOM DET REGNADE! Nu har det varit lugnt i 2h men jag ser förljande oväder dra in över vattnet. Blixtar och dunder, lite obehagligt om ni frågar mig!

Sen vet ni, vi har varit gifta i 9 månader nu och av dessa 12 som fick varsitt månadsuppdrag har 1 genomfört det och en halv var på god väg, blev tyvärr inhiberat pga sjukdom men vi fick produkten av det trots att vi inte gjorde det tillsammans. Jag tycker det är lite tassigt att inte kunna avvara en timme av månadens 720h. Trötthet? Stress? Okapabla att planera? Ointresserade? Vi struktrear mer än gärna om så det passar med umgänge, enligt mig är vänner något av det finaste och viktigaste man kan ha! Märks ganska bra ju äldre man blir vilka som verkligen står en nära, hör av sig och bryr sig. Kan se utanför sin egen bubbla. Oberoende vilka situationer och skeden man är i av livet.
Detta är nu en gratis och ärlig pik åt er återstående 3 att inte glömma bort era uppdrag ;)

6 kommentarer:

  1. Kanske vore bra att påminna personen/paren om när och vilket uppdrag de fick :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. simon hadd ju ingen lapp med sig hem tror ja. men ja ha ändå haft för mig att han/vi fick ett uppdrag!!! när har vi (haft) de? typ juni eller maj? kanske de går att ta de fastän månaden ha hunni fara? :)

      Radera
  2. Vi har väl inga uppdrag att utföra...? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, det har ni inte. Så feel safe ;)

      Radera
  3. Jag tror att det var juni, men d e int så stor skillnad när det sker :)

    SvaraRadera