onsdag 8 maj 2013

JAAAAA!!

Jag har fått jobb till hösten!! Hurra för mig! Härligt och skönt att slippa våndan!
Och nästa års kalender är ju inte fy skam den heller. Men, är den lila med rosaaktiga fläckar eller rosa med lilaaktiga fläckar?!?



Hör ni (osponsorerat skryt) snacka snabb leverans. I går 11.40-tiden klickade jag in beställningen och idag 10 kom leveransen. Heja Dermoshop!



Har myst två dagar på jobb i den skönaste. Synd bara att det håller på bli så varmt nu så det var nästan lite overkill. Men där mellan 7 och 10 var den underbar :)



7 kommentarer:

  1. nämen va kuuvl! var ska du jobbelijobba? på samma ställe eller något nytt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det inte?!? Kan knappt fatta! Sjunker väl in först nästa vårtermin då man inte behöver angsta från sportlovet och framåt :)
      Jag kommer att vara placerad på samma skola åtminstone två år till är det tänkt. Så skönt att få fortsätta med samma elever och föräldrar och i samma hus!

      Radera
  2. Härrligt, Grattis! :) Tycker det börjar lossna jobb för fler och fler av mina studiekompisar, så månne det inte ska bli min tur så småningom! Får jag fråga VAR du har köpt den där myströjan?? Jag har kikat på en onepiece en tid, men den där din ser mer ut som en modell jag skulle trivas i :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att kämpa och hålla ut. Fick min femårshöjning nu i april så de tyckte väl det var dags :)

      Jag har köpt den på Stadium. Har dreglat efter en onepiece jättelänge, men de passar bara inte mina former. Den där var däremot så mycket mera jag :)

      Radera
    2. OJ, nästan så jag klickade hem en bara av farten! ;) Tack för tipset!

      Radera