tisdag 16 april 2013

Överskådlig förvaring

Det fanns en gång ett projekt *klickklick* som bara blev halvfärdigt. Ikväll har det fyllts på med lite tavara. Mina örhängen har blivit sorterade och upphängda. Lite som dekoration och lite till överskådning. Nu just är det ganska dåligt på fantasi och variation fronten och det blir mest hjärtana som får komma med på jobb. Och så skaffade jag ju mig vardagsmotion eftersom jag först måste ner och klä på mig och sen upp och hämta accessoarerna :)




















Och duktiga maken har fixat hyllor till allt-i-allo rummet. De blev jättefina och jättemycket bättre än det trånga skrymselt vi hade förr. Måste bara få en enhetlig förvaring där, likadana lådor och mappar på rad, sorterade! Det sticker mig i ögona varje morgon jag kommer nertassande. Usch, råddigt!

Det skulle bli min jobbhörnan. Gissa om jag suttit många timmar där. Not! Gissa om datorn bott där på sitt bord många timmar. Not! Kanske kanske en dag i framtiden..?!?

6 kommentarer:

  1. Åh, jobbhörna.. Det är en dröm, när den blir sann vet jag inte. Kanske aldrig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara man skulle använda den så :)

      Radera
    2. Klart man ska använda sin jobbhörna! Var skulle man då förbereda lektioner, skriva och rätta prov osv?

      Radera
    3. Det gör jag på jobbet. Slipper släpa allting fram och tillbaks och glömma efter mig. Litet mellanmål med och så jobb några timmar efter sista lektionen. Då får jag vara helt ledig hemma. Jätteskönt!
      Tar jag undantagsvis hem ngt blir det oftast gjort vid köksbordet där det finns mycket utrymme, eller i soffan :)

      Skulle helst vilja slippa datorn ur brasrummet och tvrummet och köket. Men kanske nån dag hittar den sin plats där...

      Radera
  2. Vilken smart smyckesförvaring! :) Snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thänk juu thänk juu! Mor och jag designade och maken verkställde. Samarbete då det är som bäst :)

      Radera