lördag 13 april 2013

More stuff

Kundservice i all ära. Men att packa yoghurten skilt, muggen skilt, osten skilt, garnet skilt (det kan jag förstå), soyan skilt...det mesta skilt i små plastpåsar. Trots att jag köpte en stor att slänga ner allt i. Det kändes lite overkill.







Men jag har ett muuminpeikko :)






Min mor köpte oss en ljusstake. Passar bättre än träpinnen vi hade som hållare :) Jag väntar ännu på en riktigt candleaber, en såndär åoldfächön ni vet. Att sätta på matbordet.


This one is nice!

Tack å Gonatt från backen.

6 kommentarer:

  1. Haha, det var väl ändå att ta i med alla de små påsarna. För mig packar de bara t.ex. kläder eller garn skillt om jag handlar det samtidigt som mat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså kläder o.dyl förstår jag, som garnet var helt ok. Det andra tog ju bara sån tid...

      Radera
  2. va do ti prisma? eje en kassakille tär som har lite förkärlek för plastpåsar:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä va faktiskt ti mm. Å en himla tidsödande va e :)

      Radera
  3. Kandelaber menar du väl? Eller, det är väl bara jag som inte förstår skämt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Same same. Huvudsaken folk vet vad jag dillar om :)

      Radera