torsdag 25 april 2013

inte riktigt där än

Men snart. Det gick så bra och så långt och så huipput det kunde i tisdags. Tyvärr kommer riktigt slutgiltiga beskedet först i maj. Att det alltid skall dra ut så på tiden. Men jag vet ju i alla fall var jag kommer att jobba och med vad. Frågan är då bara under vilka förhållanden. Jag hoppas att detta papperskrig slutar i år!! *tummentummen*

I dag spelade jag lite innebandy. Det var intensivt och ack så tungt. Men roligt :) Förstår inte hur de små liven orkar så många matcher på en dag?!? Men så har de ju typ 50kg mindre att kånka runt på också...
Sen hälsade jag på sötnöten i förbifarten :)
Nu skall jag rätta lite och så blir det en tidig kväll. Har varit lite si som så med nattsömnen denna vecka. Imorgon är det fredag, hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar